Laksa break! »

Saiful Bukhari: Demi Allah, Agama, Bangsa dan Negara? My Foot!


Mohd Saiful Bukhari has a blog.

His blog is at blogspot – ‘Demi Allah, Agama, Bangsa dan Negara‘. Allow me to puke for a while. I am utterly disgusted reading his blog title. :mrgreen: :mrgreen: Please don’t drag your God, religion, race and country in this anal affair of yours. He has 3 posts so far, first entry on July 7th, then July 20th and last entry on August 1st.

Hmm, for someone under police protection and a ‘victim’ of sodomy, he sure has a lot of free time, logging on to his Friendster account sending threats and blogging.  His antics are far cry from what we normally expect from a butt-rape victim. Look at him, smiling and smirking when his photo was taken by photographers, he acts more like  a celebrity than a victim. Body language tells you a lot of things.

Well, no matter how you look at this anal affair, one thing is sure. This Saiful bugger is sure cheap. Why?

1. IF he is part of a conspiracy what so ever, it means he has been bought off – cheap enough to sell his ass dignity for a price.

2. IF he is truly was sodomised by Anwar, he must have done it willingly for many times as he claimed. How it was possible to be sodomised for 7-8 times? He could have fight for his ass (literally), how hard it takes for a strong 23 years old guy to kick a 61 years old man’s balls? Poke his eyes, bite his ears or nipples of in the midst of ‘passion’? Sit on his ’stick’ and twist it into mashed up piece of meat? Come on, this is his ass we are talking about. Would you have given up your ass to be poked without giving a good fight? 7-8 times? Or probably Anwar ’sweet-talked’ his way through, promised him moon and stars?

SAIFUL BUKHARI IS CHEAP, NO MATTER HOW YOU LOOK AT IT!

‘Demi Allah, Agama, Bangsa dan Negara?’ Oh, he is making it sounds like he is  making a big sacrifice for this country.  What he is thinking, starting a blog to gain support? To defend himself? Hillarious. If he is truly wronged and if it is really for Allah, religion, race and nation he should keep a low profile, only voice and needed and beg for his God’s support and sympathy.

Ask for justice but please do not act holy, using God’s name and religion in your pursue for ‘justice’. It is puke-inducing coming from a person that allowed himself to be forcibly or voluntarily sodomised so many times. Yet he acted so ‘jantan’, threatened to smash this one guy’s head for posting a photo of his sister.

Hey, Saiful, why you never run to any nearest police station before and ask for police protection when you were sodomised for the 1st time? 2nd time? 3rd time? 4th time? So now you daring Anwar to swear on holy book and God’s name? In my understanding, your religion is unsure on this muqabalah thing but it is pretty sure if you stick to your accusation of sodomy, you must provide 4 witnesses to support your claim, but I doubt you understand your own religion very much. Even the much respected Mufti Perak said,  it is clear in Islam for the accuser to produce 4 witnesses in the in the case like this and swearing on Quran and God’s name according to him is a suggestion by people that are ‘too smart’.

Crap, anyone can swear as many times as he likes if the person is not a God-fearing person. I can do that, how many times, how many God-s and how many holy books you want me to swear on that Saiful is selling his ass for a cheap price? Invoking God’s name in vain a tell sign that the person is God-fearing? Far from it. I am extremely cautious and skeptic when one’s keep mentioning God’s name in vain. How simplistic to think that by swearing, performing some religious rituals the person is believable to tell nothing but the utmost honest truth. Human can be so dumb sometimes.

ps: In no time I am writing this post to insult anyone’s beliefs, religion or God. Please do not get offended :)

pss: Er Saiful, is it true Mumtaz Jaafar is your godmother?

 

Tags: , , , , , ,

You probably want to check out these posts as well:

62 Responses to “Saiful Bukhari: Demi Allah, Agama, Bangsa dan Negara? My Foot!”

  1. hajikadir wrote on Aug 3, 2008 at 3:19 am

    saiful,may allag have mercy on you.You are one sick bastard !

    [Reply]

  2. abanglokman wrote on Aug 3, 2008 at 3:25 am

    saiful,you are a liar and a real anak haram.Allah will curse you !A

    [Reply]

  3. abanglokman wrote on Aug 3, 2008 at 3:30 am

    Saiful,You are so chaep and wicked.you need to go to hell.shame on you,anak haram !

    [Reply]

  4. NoktahHitam wrote on Aug 3, 2008 at 3:42 am

    Saiful go die. You have stolen the limelight of many people ie. the poor, corruption issues, the global warming, fuel hike, national econs going down etc.

    Your sad ass story is disgusting. Get lost or die.

    [Reply]

  5. angeles wrote on Aug 3, 2008 at 4:02 am

    marilah join kumpulan FB ini..
    http://www.new.facebook.com/group.php?gid=18107340889

    [Reply]

  6. anak saudi wrote on Aug 3, 2008 at 7:07 am

    ya haiwan saiful,cos of the 2 million ringgits u had been brought by the mongolian killer,and go against your boss annuar,be little clever,use another way not copy from KERLING MAHATHIR way,can you all believe a 61 years old man can sodomise a young like you.and dont always talking about our HOLY QURAN which you dont understand,are u a muslim,KUSUMU…………..HAIWAN

    [Reply]

  7. petai92 wrote on Aug 3, 2008 at 10:31 am

    fuck sepol, uncle pet sucks….
    fo the nation, juz kill him…

    [Reply]

  8. brother.. wrote on Aug 3, 2008 at 10:35 am

    ko ni bodoh la saiful..
    x kan selepas kena liwat 3,4 kali br ko nk lapor polis?ko mengaku kena liwat kan?so ko pn berdosa besar..ape anwar tu besar sgt ke smpi ko tkt dgn dia..patutnyo ko terajang je dia masa dia nk liwat ko..ko 23,dia dh 61,pastu skt belakang..sgt bodoh la ko nih..betul2 bdoh dan ko memalukan family ko..mana maruah orang islam..nape ko x ingt ms ko kn liwat..lps 3,4 kali br nk lapor..aduh..malu kan islam lah..

    [Reply]

  9. foongpc wrote on Aug 3, 2008 at 10:38 am

    I agree. If Saiful is sodomised by Anwar for 7-8 times, then he must be either lying or he is willing to be sodomised. Either way, he’s cheap alrite!

    [Reply]

  10. Hajar wrote on Aug 3, 2008 at 10:58 am

    dear saiful,

    jgn sesekali guna nama allah kalo dah memang salah…maybe kau nie dah terdesak sgt nak kan duit sampai ikut jer apa menteri cakap. pliz lar kau x bawa nyer duit tu masuk kubur. Ingat allah cakap apa, kita ada masa bertaubat sebelum kita bernafas kali terakhir.

    salam

    [Reply]

  11. Equator-Man wrote on Aug 3, 2008 at 11:03 am

    Saiful, If you have indulged in the act, why are you charging your partner for this? You created the issue unnecessarily! What a coward bustard!

    [Reply]

  12. tulu wrote on Aug 3, 2008 at 11:30 am

    apa kamu ni,memaki tak ketentuan, ni la bangsa kamu punya style, memaki ndak putus-putus, kamu semua sama je, perangai tiada tamadun.

    [Reply]

  13. Sathia vnayaga wrote on Aug 3, 2008 at 2:29 pm

    What human being are you Saiful? Such sinner like u should’t bring (Allah’s) name in the issue that u r in now. Please i beg you don’t bring humiliation to God’s name.

    [Reply]

  14. epicsynner wrote on Aug 3, 2008 at 2:49 pm

    :mrgreen: mr sinner saiful bukhari said ‘demi Allah, agama, bangsa n negara?’ WTF? Go on sacrificing ur ass for ur negara..
    cheap gay.. cheap ass..

    [Reply]

  15. |1f34|-|1r3 wrote on Aug 3, 2008 at 3:10 pm

    aku baca title pon dh lawak wei…aku tahu la aku pon xde la islamic sgt..tp aku tahu aku x mess around ngan tuhan aku… :vangry:

    [Reply]

  16. anak saudi wrote on Aug 3, 2008 at 6:16 pm

    ya SAIFUL,maybe your cheap ass was sodomised by MONGOLIAN killer instead of ANNUAR IBRAHIM,why after you went to see the MONGOLIAN KILLER then you make the police report?maybe you mistake that is a MONGOLIAN KILLER instead of ANNUAR,stupid ANNUAR paid SAIFUF 2 millions ringgit and let him make another police report like BALA………………HAHA…..MALAYSIA politic, SHAME

    [Reply]

  17. ellyda wrote on Aug 4, 2008 at 11:27 am

    i thought his blog was private, how come suddenly da tak private da.. that is wht i was surprised when i watched the news and saw blog shown to public.

    what is he trying to prove? He is a show off this one. disgusted already by this guy. all the time talking about fitnah, does not he realize that he is also in question of fitnah?

    [Reply]

  18. SirLancelot wrote on Aug 4, 2008 at 1:46 pm

    u r the most bustard

    [Reply]

  19. ochimaru76 wrote on Aug 4, 2008 at 4:16 pm

    wahai Saiful nampak sangat kau ni pembohong besar . kau pandang duit daripada agama dan menggunakan nama allah sesuka hati engkau dan melibatkan bapa kau sekali. paling kelakar nak bersumpah al quran lepas siasatan dijalankan. aku tak tahu kau ni Islam ke yahudi ke kristian ke budha ke hindu ke yg aku tahu takde agama dalam dunia ni main buntut lelaki.sungguh angkuh engkau nie. orang kalu diperkosa mestilah bersedih kau ceria bangga sebijik macam umi hafilda 10 thn dahulu. moga2 kau bertaubat dan minta ampun dengan DSAI dan berganding bahu membina Malaysia baru. Aku cadangkan kau pergi Mekah dan bersumpah depan Kaabah itupun kalau kau Islam dan mengamalkannya.

    [Reply]

  20. Daei wrote on Aug 4, 2008 at 5:35 pm

    Assalamualaikum,

    Barang siapa yang menutup keaiban saudaranya Allah akan tutup keaiabannya di dunia dan di akhirat.

    Sdr,Saiful kena taubat nasuha jika benar telah melakukan perbuatan tersebut.

    Saya nak khabarkan kpd sluruh rakyat yg mencaci sdr saiful dan juga sdr Anwar sebenarnya telah melakukan dosa besar.Taubatlah.Memfitnah sama seperti membunuh,mengumpat sama seprti makan daging org yg kena umpat manakala pahala akan hilag dosa akan dapat.

    Perbuatan homoseks ini sbnarnya telah brlaku sejak zaman kaum nabi Luth lagi,ianya tidak terbatas sejauh mana pun waraknya org tu,kerana Iblis Laknatullah lagi bijak memesongkan akidah manusia.Seorang Ust,pelajar hafiz,penuntut Universiti dan sebagainya juga boleh melakukannya,hanya Allah Yang Maha Mengetahui.

    Cuma yg tidak kena disini sdr saiful telah buka aib saiful dan sdr Anwar.

    Bagi rakyat Malaysia yg nak tahu kebenaran crita ini solat istikharah minta petunjuk akan kebenaran prkara ini.

    Cuma apabila kita tahu kebnaranya adlah WAJIB kita sembunyikannya.

    Wallahua’lam.

    [Reply]

  21. INTERSIGNALS wrote on Aug 4, 2008 at 8:49 pm

    Hello people,

    Hello again to all of you who supports Anwar no matter what he does. Tanpa menunggu kes ni di lanjutkan kau org dah maki hamun budak tu. Engkau ni semua sapa ha? Nak kata budak tu anak haram. Hanya anak haram yang kenal anak haram,kata orang lah. Apahal kau org taksub sangat ngan Anwar ni? Apa yang dia dah buat? Apa yang dia dah fight selama ini? Semua peribadi saja. Semuanya untuk dia saja. Untuk balas dendam.

    Bangunlah wahai pengikut pengikut yang buta. Sedar lah sama. Tak de orang yang perfect. Kau org tak caya sudah lah. Biar Tuhan yang menetukan hukuman. Baghal jugak kau org ni. Jgn silap, aku tak support mana2. Yang salah tetap salah. Tapi cara kau org komen macam budak tu je yang salah. Penulis juga bertanya apahal boleh kasi jubur di tubi berkali2? Itu menunjukkan penulis percaya Anwar memang gitu perangai nya.
    Aku rasa lah kan, memang Anwar ni suka anal lah. Lepas keluar penjara pun dia gi dok US lama. Kat sana benda camni semua ok..
    Jgn marah ha…Satu pandangan saje.

    [Reply]

  22. ahlost wrote on Aug 4, 2008 at 10:00 pm

    I didn’t read papers recently. Didn’t even know who the heck Saiful is. *LOL* But now I know who he is.. :D

    [Reply]

  23. bongkersz wrote on Aug 5, 2008 at 9:32 am

    penulis ‘bertanya’ bukan penulis ‘berkata’, jadi tidak perlu anda membuat kesimpulan untuk penulis bahawa beliau ‘percaya Anwar memang gitu perangainya’.

    IF – Sekiranya. Jikalau.

    Faham?

    [Reply]

  24. bongkersz wrote on Aug 5, 2008 at 9:41 am

    you sure you are in Malaysia ahlost? :P

    [Reply]

  25. justin wrote on Aug 5, 2008 at 9:49 am

    What a lame excuse.

    Saiful you are just another pillow-biter (pondan) that see an opportunity to sell your smelly butt to the public. Maruah melayu dan orang Islam yang tergadai. Just keep your ass activity to yurself la stupid.

    [Reply]

  26. Abdul Wahid Abdul Majid wrote on Aug 5, 2008 at 2:56 pm

    Insaflah wahai Saiful, jika benar anda diliwat. Kali pertama terus buat aduan. Ini dah beberapa kali baru nak buat aduan. Sampai jumpa TPM minta nasihat. Tolonglah jangan nak tipu orang. Orang sekarang dah cerdik, bukannya bodoh dan bahalul macam engkau! Semoga Allah melaknat engkau serta kuncu-kuncu engkau yang durjana…

    [Reply]

  27. Khairy Gulbuddin wrote on Aug 5, 2008 at 3:43 pm

    Even Tun Dr. Mahathir found that Anwar was innocent and not guilty. We can trust Tun because now he has become an independent person who did not support Parti Keadilan Rakyat or UMNO or BN. You can count on him. He was a brilliant leader. He has the charisma and brigt mind not like Pak Lah…. never mind. Please think.

    [Reply]

  28. callister wrote on Aug 6, 2008 at 4:32 pm

    haha..memg bangang la saiful kalo dia benarkan diri dia kena liwat smpai 7-8 kali..
    xda telor kot..
    sian sape jadik bini,punyai suami yg bachol..
    ye la, memg xlogik la laki mcm dia 2 boleh biar diri diliwat melainkn dia rela or dia memg gay..
    kelakar wey..
    tp kalo bab nak bersumpah2 2, memg dia dah berani sgt…
    nak main2 dgn tuhan, kerja gile beb..

    [Reply]

  29. lynn wrote on Aug 7, 2008 at 8:49 am

    saya cuma curiga, atas apa yg terjadi. tapi saya nk tahu nape saiful tidak ada kekuatan untuk melawan datuk anwar jika benar dia meliwat saiful nape saiful tak menentang beliau semasa kejadian?….adakah ianya saiful lembek? atau dia yg paksa anwar? ok look at the logical of it…saiful berusia 23-24 tahun and datuk anwar berusia 60 tahun, tak kan saiful yg masih kuat tidak boleh melawan anwar yg berusia 60 tahun?….lg anwar ada sakit pinggang?….hmm…itu lah soalan saya nk tanya pada saiful…dan nape saiful tidak berdepan dgn pihak media….dimanakah beliau berada skrg?…nape harus lawyer saiful yg berckp…nape tidak beliau sendiri….hmmm pelik kan….any comment abt my blog….

    [Reply]

  30. jonathan wrote on Aug 7, 2008 at 12:48 pm

    In BolehLand, all things are possible so we never can now if that is his blog. But if he had been so analised wonder how he could sit for so long writing his blog. For a less than GP2 fello he certainly seem to show he can twirl and twist an anal-ised us all.
    But then why coulnd’t the employer buy his local coffee in those foreign cafe than to bring his coffeepot… I mean coffee boy along.. if that was the case? Is his coffee so special it mesmerised the employer?
    Coffeeboy has made a brew so potion we are all doomed!
    Read my blog http://www.jonathan66my.blogspot.com

    [Reply]

  31. DAEI wrote on Aug 7, 2008 at 3:38 pm

    Assalamualaikum,

    Bissmillahirrahmanirrahim,

    Semua Dosa Allah boleh ampunkan melainkan syirik kpd Allah.

    Sekiranya kita tidak suka kepada seseorang doakanlah dlm solat tahajjud kita mudah mudahan Allah akan ubah dia.Jika Sdr semua majoriti sdr rakyat Malaysia anggap sdr saiful bersalah doakan lah dia,minta kpd Allah mudah mudahan Allah akan beri taufik dan hidayh kepada sdr saiful agar insaf dan taubat pd Allah bgitu juga sdr Anwar.

    Jganlah kita caci mencaci kerana ianya akan memutuskan kita daripada Rahmat Allah.

    Tidak seharusnya kita terus melihat dgn pandangan zulmat,keburukan didlm prkara ini krana yg mngetahui prkara ini hanyalah Allah dan malaikatnya yang sentiasa mencatit setiap keburukan dan kebaikan hambaNya.

    Semoga Allah berikan kita taufik dan hidayat agar sentiasa mendekatkan diri kpd Allah.

    Wallahua’lam.

    [Reply]

  32. DAEI wrote on Aug 7, 2008 at 5:39 pm

    Assalamualaikum,

    Bismillah (Dengan Nama Allah Swt)

    Musuh org Islam yang terang lagi nyata adalah Iblis dan Syaitan laknatullah alaih.

    Musuh Islam yang kedua adalah golongan yahudi,golongan ini sntiasa cuba memecah belahkan umat Islam berkabilah kabilah,bersuku suku,sntiasa melihat kburukan sesama Islam,memasukan kebatilan didlm hidup org islam,dgn mengetepikan khidupan sunnah nabi sbgai cara hidup.

    Apa yg brlaku kini (keadaan di Malaysia) smemangnya rancgan halus yahudi utk memmecah belahkan umat islam di Malaysia.Kita lihat saja di palestin,ktika mana puak fatah berdamai dgn zionis israel dlm masa yg sama telah mnjadi duri dlm daging shingga tercetusnya perang sesama diantara sdr fatah dan hamas.

    Adilkah ktika mana israel memiliki senjata nuklear tetapi apabila Iran nak membangunkan reaktor nuklear hanya utk kgunaan elektrik telah diCop sbgai ngara pengganas.Apa bukti Iran sbgai pengganas,sdngkan hampir stiap hari askar israel membunuh rakyat palestin.

    Isu sdr Anwar dan sdr saiful yg brlaku kini sharusnya mngetuk pintu hati kita sesungguhnya kebatilan ketika ini telah berlaku secara terang terangan.kita sbagi sdr seislam prlulah mendoakan mudah mudahan keduanya mendapat taufik dan hidayah agar di akhir kalam nanti mereka dan juga kita smua akan dapat rahmat Allah agar mati dlm keadaan beriman srta disukai oleh Allah SWT.

    Wallahua’lam.

    [Reply]

  33. Rindu Syahid wrote on Aug 7, 2008 at 6:02 pm

    Assalamualaikum,

    salam sejahtera,org yang paling layak memimpin negara ketika ini adlah pemimpin sprti berikut,

    1.Tuan Guru Hj Abdul Hadi.
    2.Al Fadhil Ustaz Nasharuddin Mat Isa.

    Renungkanlah:-

    Satu ketika di Zaman Kahlifah Ibnu Umar,Ibnu Umar telah memmecat gabenor yang mana gabenor tersebut telah pernah berkhdmat dgn khalifah yg zalim,gabenor itu berkara kpd khalifah Umar saya hanya brkhdmat dgn khalifah tersebut skejap saja ,lalu dijawab oleh Ibnu Umar selama mana kamu telah berkhdmat dgn khlifah trsebut walau hanya skejap telah cukup membuatkan kamu juga akan mwarisi keadaan tersebut.

    brapa lama Anwar bekhdmat dgn Prdana Mnteri terdahulu,knapa Sdr Anwar tidak saja masuk PAS,knapakah sebelum ini wan Azizah membuat kenyataan berasa takut (tdk menyokong) utk menubuhkan dan menyokong usaha pas menegakkan hukum Allah dgn menubuhkan ngara Islam.

    Hukum Allah tidak pernah zalim,walaupun negara ini ditegakkan dgn hukum Islam.

    Org Islam wajib mnjaga beberapa prkara kpd org bukan Islam renungkan:-

    1.Nyawa,2.Maruah,3.Harta benda,4.Keselamatan (4 perkara yg wajib dijaga kpd org bukan Islam)

    Jika kita menegakkan kalimah Allah mengikut Sunnah Nabi SAW,kita kena yakin 100% tdk akan ada masalah liwat ni.Lihat saja Tuan Guru Nik Aziz,Tuan Guru haji Abdul Hadi adakah mereka pernah dilanda fitnah.

    Jika Anwar benar jujur bubar keadilan dan masuk PAS,tapi saya yakin mereka tidak berani.Jika kita tolak hukum Islam di dunia ini lagi kita akan ditimpakan Azab oleh Allah.Smoga Allah beri taufik kpd kita utk taat perintah Allah.

    Wallahua’lam.

    [Reply]

  34. abu wrote on Aug 7, 2008 at 8:47 pm

    ya Allah, tunjukkanlah kebenaran. selamatkanlah yang benat dan laknat hancurkan yang berdusta.

    [Reply]

  35. notpetra wrote on Aug 7, 2008 at 9:51 pm

    :grin: everyone has got it all wrong. saiful is complaining about the whole arse thing was becoz he wasn’t getting enuff from anwar. imagine, after being sodomized 6-8 times still the good doc couldnt find any traces of sodomy had taken place. maybe anwar too small that’s why no trace. 1 more thing, that anwar has back problem mah, and sinful butt too powerful so penetration cannot happen mah. elt’s everyone pass the bucket around so that we can buy a butt plug or dildo for his arse fantasy.

    [Reply]

  36. bongkersz wrote on Aug 7, 2008 at 10:58 pm

    i am already there :P hidup saiful!! haha!

    [Reply]

  37. bongkersz wrote on Aug 7, 2008 at 10:58 pm

    amin

    [Reply]

  38. alone wrote on Aug 8, 2008 at 4:23 pm

    May Allah shows us the truth. Amin :sad:

    [Reply]

  39. Tengku Alexander wrote on Aug 9, 2008 at 6:56 am

    He was paid by the menteri who hated Anwar so much to bring him down the hell yet again. So this very beriman Malay boy (supposedly) willing to clean his act in the name of GOD. I bet he is only sleeping with other Datuk2 too and after that he will take them to the court.. So I know for sure who paid him Millions ringgit to bring anwar down but with Malaysian corrupted police and court you will never know who is behind all this. The puppet is Saiful but there are many people who will hold the string until they get what they want. With the media controlled by the goverment you will never know the truth. The paper will tell you what the goverment want you to hear. So Saiful, seronok ke main dengan Anwar or perhaps will other datuks as well….??

    [Reply]

  40. iceman wrote on Aug 12, 2008 at 4:12 pm

    :mrgreen: Oi Saiful bahalol! Aku nak termuntah tengok muka kau. Apa punya bangangla kau ni sampai bagi buntut kau untuk ditunjal sampai 7 kali. Kau ni memang keturunan penipu kot sampai dan apa habuan yang kau dapat untuk mengaibkan orang lain sampai macam tu sekali. Carilah sebab lain sebab hal-hal liwat dah basi. Kalau betul kau kena liwat, memang kau ni bodoh @ bahalol @ baghal sebab tak melawan.

    [Reply]

  41. Eugene Khoo wrote on Aug 12, 2008 at 11:05 pm

    Saiful, you damn fool, you’d better snap out of your stupid belief that you can get away with what you’re doing. The ones who are protecting you now are about to have their own legs broken. The Court is going to find you guilty of perjury (you are SUCH an incompetent liar). When that happens, the Muslim community will remember that you challenged someone to swear on the Koran. That is tantamount to spitting on the Koran, especially when you yourself are a Muslim. Have you no respect for your own religion? Do you think the money you’re paid is worth the consequences you have to face? What kind of father do you have who encourages you to do what you’re doing? You’d better wake up or you’ll have no future ahead of you. I wonder how you manage to get any sleep at all each night. You are a disgrace to the Malays and to the country.

    [Reply]

  42. Eugene Khoo wrote on Aug 12, 2008 at 11:23 pm

    Saiful, you damn fool, you are not only unscrupulous – you are a number one asshole. This sort of game is not meant for someone as dense as you. How dare you presume to slander a public figure when you can’t even tell a convincing lie? Did your father encourage you to do what you’re doing, for the money? Listen well, Saiful – when the Court finds you guilty of perjury, the Muslim community will remember that you challenged Anwar to swear on the Koran. That’s tantamount to spitting on the Koran, and they won’t let you off lightly. Have you no respect for your own religion? Have you no shame as a human being? You are worse than a prostitute. Whores merely sell their bodies; you sell your honour, your integrity and your conscience. May you choke on the filthy lucre you’re being paid for the disgraceful thing you’re doing!

    [Reply]

  43. huhu wrote on Aug 15, 2008 at 5:12 pm

    haha…atok umo 70taun pon bleh makan cucu die la…

    [Reply]

  44. bongkersz wrote on Aug 15, 2008 at 8:38 pm

    iyelah.. kalau cucu atuk tu bodoh macam ko ni :)

    [Reply]

  45. justintime wrote on Aug 17, 2008 at 12:39 pm

    Hari tu Saiful pegang Quran dengan tangan kanan ke tangan kiri?

    Akhirnya terpulang kepada niat. Kalau ada sebesar zarah pun menyimpang niat dari apa yang di kata, ingat Saiful laknat Allah maha besar. Bukan sekadar Anwar memasukan zakarnya ke dalam lubang dubur awak.

    Anda perlu buka seluar, seluar dalam dan berada diposisi yang membolehkan diliwat. Apa ada unsur-unsur lain semasa berlakunya perkara itu.

    Yang paling menakutkan saya tentang pengakuan bersumpah anda, Saiful awak bersumpah melakukan Zina. I will be verry worried my friend.

    Jangan mainkan nama Allah

    [Reply]

  46. nana wrote on Aug 17, 2008 at 4:55 pm

    Saiful ni memang penipu besar. Cetek pemikiran. Mesti dah jadi jutawan sekarang ni.

    [Reply]

  47. cawatbesi wrote on Aug 21, 2008 at 3:34 pm

    tu cucu pompuan la hanjeng..kalo tua bangka jantan bodoh mcm sepol tu mana masuk akal..

    [Reply]

  48. bongkersz wrote on Aug 22, 2008 at 11:36 am

    haha! aku dah buat cerpen untuk berdasarkan kisah saiful :P

    [Reply]

  49. Sarawak Laksa wrote on Aug 27, 2008 at 1:40 pm

    bloody bugger saiful (full of shit) is cheap all right…downright…but he’s a cheapo with (rumoured) RM30 million sitting in his bank account. that’s why he’s smiling like a stoopid cheshire cat in all the pictures….

    [Reply]

  50. Empangan Emas wrote on Aug 28, 2008 at 1:30 am

    Actually, Islam is very clear on this mubahalah procedure, just to let you know since you said that Islam “is unsure on this muqabalah (sic) thing ”

    I agree on the other points. He should have kicked, shouted, screamed, yanked, pulled, essentially did everything he could short of fatally injuring Anwar Ibrahim.

    Yet he did not. That in itself raises plenty of questions. A man who did nothing to save himself from being raped 7 or 8 times is either making up a story or actually enjoyed it.

    So which it is Saiful ?

    [Reply]

  51. bongkersz wrote on Aug 28, 2008 at 2:45 pm

    I stand corrected on the muqabalah issue. :)

    In Islam, is there such thing called ’sumpah muqabahalah?’

    [Reply]

  52. bongkersz wrote on Aug 28, 2008 at 3:07 pm

    Just went to your blog, great materials you have there man :) Sorry I cannot drop any comment, for some reason I cannot load the commenting box for blogspot :cry:

    I’ll drop by for more :up:

    [Reply]

  53. zeta wrote on Sep 15, 2008 at 10:57 am

    saya tak berpihak pada mana2 parti politik dan saya bukan alim ulama yang arif ttg hukum hakam agama. saya juga tidak bermaksud hendak memfitnah orang-orang besar spt dtk anwar. tapi maklumat ini saya dapat dari seseorang yang rapat dengan siti Hasmah. wan azizah pernah(infact selalu)mengadu tentang dirinya yang jadi mangsa keganasan (pukul) suaminya tatkala “musim mengawan” tiba. wallahualam bissawab…allah saja yang mampu menjawab. marilah kita beramai ramai berdoa agar kebenaran terserlah..
    cuba fikirkan..(in general la)mengapa di seluruh dunia semakin banyak berlaku bencana? banyak berlaku keganasan? bunuh? rogol? sumbang mahram? tukar jantina dan tanpa malu mengaku di telivisyen yang SETIAP INSAN PUNYA HAK?

    TAHU TAK YANG SEMUA BENCANA “MANUSIA” ADALAH KERANA KURANGNYA UMAT ISLAM DI DUNIA INI BERDOA UNTUK KEBAIKAN. RAMAI YANG MEMILIH UNTUK MAKI HAMUN, MENAMBAH FITNAH DAN SIBUK MENGIKUT ORANG LAIN BERREFORMASI TANPA MENGETAHUI ATAU MENYEDARI YANG SETIAP AHLI POLITIK DARI MANA-MANA PARTI PUN MEMANG AMBIL KESEMPATAN UNTUK MENGAUT KEKAYAAN SEMENTARA ADA “NAMA” DAN KUASA. CUBA FIKIRKAN, ALAH MAHA KAYA DAN MAHA ADIL. SETIAP DOA AKAN DIMAKBULKAN..BKN NAK KATA ALLAH BERSEKONGKOL DGN PERBUATAN JAHAT, TP HANYA “DIA” YG TAHU DAN MEMBERI BALASAN.

    JD, KITA YG ADA SECIPUT JE KAT DUNIA NI, YG ADA ENTAH BERAPA HARI LG NAK IDUP, BANYAK-BANYAK LA BERDOA..TAK KIRA LA AGAMA APA PUN, KITA SAMA-SAMA BERGABUNG (MCM CITE ULTRAMAN) UNTUK MELAWAN NAFSU JAHAT DI DUNAI INI.

    BERDOA PULA, TAK PERLU TUNGGU SAMPAI MASUK WAKTU ATAU PERGI KUIL ATAU BERNAZAR..BILA-BILA MASA JERR…NAWAITU YANG PENTING..ALLAH MENDENGAR SETIAP DETIK HATI KITA DAN TAHU SETIAP RANCANGAN DALAM KEPALA OTAK KITA…

    ASSALAMMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA KE ATAS KAMU SEMUA….

    [Reply]

  54. bongkersz wrote on Sep 15, 2008 at 11:09 am

    Ya, saya sudah kerap mendengar ‘maklumat’ yang dikatakan daripada ’seorang yang rapat dengan si anu’ – rakan, jiran, bapa saudara, bekas kekasih.

    CUBA FIKIRKAN, ALAH MAHA KAYA DAN MAHA ADIL. SETIAP DOA AKAN DIMAKBULKAN.

    Nampaklah doa supaya BN and UMNO dihancurkan hampir menjadi realiti. :)

    Akhir sekali, saudari, (daripada nama saya anggap saudari), mana di dalam agama saudari yang mengatakan reformasi terhadap kerajaan yang korup dan tidak mementingkan kebajikan rakyat itu salah?

    [Reply]

  55. zeta wrote on Sep 17, 2008 at 1:40 pm

    saya DAH TULIS PADA PERENGGAN AWAL YANG SAYA TIDAK BERPIHAK PADA MANA-MANA PARTI POLITIK! UNTUK PENGETAHUAN TUAN/PUAN/CIK/ENCIK/SAUDARA/DATUK/DATO’/DATIN/TAN SRI/DATO’ SERI/DATIN SERI/PUAN SERI/TUN/TOH/TENGKU (SO CALLED) BONGKERSZ, SAYA BERAGAM ISLAM DAN SAYA SANGAT BENCI DAN MELUAT PADA EXTREMIST YG TAK TAHU BETAPA KOTORNYA DUNIA POLITIK. NAK SAYA CAKAP DIRECT LAGI??? TAK KISAH LA KALAU TAK PERCAYA, TAPI BAHASA TOLONG FIKIRKAN SEBELUM NAK TAYANG….
    “Akhir sekali, saudari, (daripada nama saya anggap saudari), mana di dalam agama saudari yang mengatakan reformasi terhadap kerajaan yang korup dan tidak mementingkan kebajikan rakyat itu salah?” SAYA TAK MAHU PENJELASAN & SAYA NAK BAGI TAHU DISINI YANG SAYA RASA AWAK NI MEMBABI TULI SOKONG PKR PADAHAL SAYA “TERJERUMUS” BEKERJA DENGAN DUNIA POLTIK KOTOR NI PUN SEWAKTU BEKERJA DENGAN PKR!
    KALAU TAK TAHU, JGN TULIS. KALAU TAK KENAL, JANGAN CARI PASAL!!!!!!!

    FAHAM??????!!!!

    [Reply]

  56. bongkersz wrote on Sep 17, 2008 at 1:49 pm

    Sorry but just because you had a bad personal experience and it’s due to PKR you grouped all their supporters ’sokong membabi buta’. You are just a sour grape.

    Orang yang tidak sedia mendengar penjelasan dan mempertahankan pendapat beliau, ibarat sampah. Melihat daripada komen anda yang tidak seberapa, ya saya sedar anda tau lebih banyak dari saya. Sudah, berambus dari blog saya :)

    [Reply]

  57. Igon Cang wrote on Sep 30, 2008 at 4:16 am

    So what does his sister look like?

    [Reply]

  58. sister wrote on Sep 30, 2008 at 12:25 pm

    woi siall.ko la manusia sesial sial manusia.fuck off la wey.kecik2 tanak mamposs.da besa mnyusahkan orang.pangai cm taikk kuceng!aku doakan supaya kau terima balasn kat dunia && akhirat.sedarlah,azab ALLAH tuu sakit.

    [Reply]

  59. tolongkami wrote on Jan 24, 2009 at 11:51 am

    this number owned by gay
    always disturbing me..

    +60132838385

    &

    +60124464663

    help

    [Reply]

  60. krulayar wrote on Jul 15, 2009 at 11:52 am

    ALLAH BERADA DI BUMI MENJELANG KIAMAT!!!!

    Tenang-tenangkan diri…
    Sila layari manatuhanallah.wordpress.com/

    Setelah layari, sila buat aduan kpd jabatan agama atau pihak berwajib sebelum membuat sebarang penilaian…

    - Terima Kasih

    Krulayar

    [Reply]

  1. 2 Trackback(s)

  2. Aug 3, 2008: Books and Magazines Blog » Archive » Saiful Bukhari: Demi Allah, Agama, Bangsa dan Negara? My Foot!
  3. Dec 3, 2008: Muslim786malaysia’s Blog

Drop a comment :)

Page 1 of 11